الأحد، ٣٠ سبتمبر ٢٠٠٧



انت ورحتك
************ *********
************
******
انت وراحتك
ابعد عن قلبى واجرح فيا انت
ورحتك بكره مسيرك تبكى عليا كتير
من قلبك لازم تيجى وتترجانى
تبكى وتندم على نسيانى ماكفايه انا صونتك
عايز ايه تانى وحلفت ما خونتك
وانت بتهوانى واشهد يا زمان
على قلبى كمان ولا عمرى جرحتك
ابعد عن قلبى واجرح فيا انت ورحتك
امسحى دموعك كفايه انا مش هصـــــدق دمعتك
***********
انتــــهى وقتك معايا وطريقى كان غير سكتك هتبكى
كمان وهسيبك تتألمى وتبكــــى عشـــان تتعلمى قلبى
اللى بأديكى انظلم وياكى شـــاف جرح والمقادر يسبك يخسرك دلوقتى مابقاش لعبتك
***********
بتوعدينى وتخلـــفى ملـــــــــــيون مــــيعاد
ان كان جمالك صنعتك فانا قلبى حته من جماد
انا يوم ما فكرت انى احبك كنت حبيت ميه
قبـــــلك كنت متجرج وبنزف
فوق طريق السهد نـــوم كنت شايل قلبى
بين ضلوعى مليان بالهمـــوم
يوم ماشوفتك يومها جانبى نسيت
كل احزانى فى يوم دارى دمــــــــعك وفريه
يمكن مع حد غيرى تحتاجيه
*********

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

جميل انك بتحب الشعر وانت في السن دة
بجد كل مابدخل مدونة فيها الحس العالي دة والاقي صاحبها - يعني - صغير في السن باحس بخير
اتمنى تستمر
وياريت تشرفني لو بتحب الشعر الرومانسي

mode يقول...

شكرا اوى يا مصطفى على الكلام الحلو ده بس الكلام اللى انا بكتبه ده بيطلع وقت لما بكون مخنوق
تحـــــــــــــــــــــياتى لك